Copywriting

Captivează-ți publicul astfel încât să cumpere de la tine

Petreci ore întregi să găsești cele mai bune cuvinte atunci când vrei să-ți vinzi produsele sau serviciile? Și ceva tot nu funcționează, pentru că nu apar clienți…

Dacă da, atunci menirea ta nu e să devii copywriter, ci antreprenor – drumul pe care l-ai ales deja. 

Lasă această muncă în seama mea. Creez un avatar de client complex, iar pe baza nevoilor și comportamentelor lui scriu mesaje persuasive, astfel încât acesta să se identifice, să simtă că produsul tău îi rezolvă problema sau îi împlinește dorința și hotărăște să cumpere. 

De la interes la acțiune poate fi doar un mesaj distanță, scris bine! Pentru că oamenii cumpără emoțional, iar apoi se justifică rațional. 

Cuvintele potrivite generează conversii, iar poveștile potrivite rămân în mintea clienților. 

Una dintre aceste povești poate fi chiar brandul tău!

 

Content Writing

Nu ai nevoie de orice conținut, ci de conținut care atrage atenția

Brandurile mari, pe lângă faptul că au produse sau servicii grozave, au și o strategie de conținut excelentă, care le ajută să-și transforme potențialii clienții în clienți fideli. 

Așa că, fie că îți dorești să externalizezi conținutul pentru brandul tău: postări pentru Social Media, conținut pentru site, blog, email sau să te ocupi chiar tu, totul pornește de la o strategie bine definită. Fără o strategie în acord cu nevoile, comportamentul publicului tău țintă și platformele unde se află acesta, conținutul publicat trece neobservat. 

Scrierea de conținut e de obicei în strânsă legătură cu SEO, deoarece în timp ce se creează conținut pentru avatarul de client, ar trebui profitat și de algoritmii motoarelor de căutare pentru a genera mai mult trafic pe site.

Dacă ai un reach mic la postările de pe Social Media, trafic scăzut pe blog sau rată mică de deschidere la email-uri, permite-mi să fiu strategul tău de conținut.

Voi crea conținut care funcționează cu adevărat pentru business-ul tău și care generează conversii.