5 motive să externalizezi promovarea pe social media pentru business-ul tău
Întotdeauna există o echipă care se află în spatele promovării pe social media a unei afaceri, fie că este gestionată de specialiști sau chiar de către proprietari.
Unii antreprenori nu vor să încredințeze promovarea pe social media unei echipe sau persoane externe.
Este de înțeles!
Până la urmă, nimeni nu-ți cunoaște afacerea mai bine decât tine. Dar este o alegere înțeleaptă? Sau există o modalitate mai bună, astfel încât să-ți manageriezi mult mai bine timpul în calitate de antreprenor?
Cu tot ceea ce se întâmplă în afacerea ta, nu vei avea timp să gestionezi platformele de social media. Imaginează-ți că trebuie să jonglezi între operațiuni, vânzări, marketing, relații cu clienții și aspecte financiare. Nu uita, cu toții avem doar 24 de ore pe zi, așa că probabil nu le vei putea face pe toate.
Așadar, am pregătit câteva motive care scot în evidență avantajele externalizării, astfel încât să ai mai mult timp să te ocupi de aspectele afacerii care țin în special de tine, de ex: întâlnirile personale cu colaboratorii și partenerii.
De ce să externalizezi Social Media Marketing?
1. Economisești timp și te concentrezi asupra aspectului principal al afacerii tale
A fi prezent pe social media nu înseamnă că trebuie doar să postezi lucruri fără să te implici. Business-ul tău trebuie să aibă o prezență constantă, iar tu să fii gata să răspunzi la întrebări și preocupări, ceea ce consumă mult timp. Cu o echipă care acordă atenție prezenței tale pe social media, te vei putea concentra pe alte părți ale afacerii tale. Clienții nu trebuie să aștepte răspunsuri.
Aproximativ 82% dintre consumatori apreciază „răspunsul imediat” din partea business-urilor. Aceștia consideră că un „răspuns imediat” are loc în termen de 10 minute. Prin urmare, dacă consumatorii nu simt că ești acolo pentru ei, își vor îndrepta atenția către concurenții tăi.
Timpul este întotdeauna esențial, fie că este vorba de o companie mare sau de o afacere mică. Prezența ta în social media este esențială, de asta e important să înțelegi valoarea delegării.
2. Eficiență din punct de vedere al costurilor
Poate că nu pare așa la prima vedere, dar contractarea unei echipe sau a unei agenții este mai rentabilă decât angajarea internă.
Colaborând cu o echipă de specialiști ești sigur că lași promovarea business-ului tău pe mâini bune.
De asemenea, vei plăti jumătate din costurile mai multor angajări pentru rolurile care urmează să fie ocupate, economisind astfel timp în pregătirea acestora.
3. Totul e gestionat de experți
Specialiștii în social media cunosc platformele digitale ca pe propria piele. Contractarea acestor persoane înseamnă că semnezi pentru expertiza care nu se află în prezent în setul tău de competențe.
Aceste persoane au o pasiune pentru stabilirea de conexiuni și construirea unei reputații. În plus, au cunoștințele și competențele necesare pentru a evalua performanța afacerii tale în platformele digitale și strategiile pentru a ține pasul cu tendințele pieței.
4. Idei și conținuturi noi
Unele tendințe și descoperiri noi pot fi vitale pentru afacerea ta, așa că trebuie să țină pasul cu ele.
Externalizarea îți oferă un flux de cele mai proaspete idei. Aceste persoane sunt maeștri în platformele digitale, de la crearea acestora până la cele mai noi strategii de marketing.
În plus, ele ajung să vă cunoască publicul și să știe ce le atrage atenția.
5. Șansa de a rămâne în fruntea jocului
Dacă te întrebi de ce afacerea ta nu are rezultatele pe care ți le dorești pe social media, poate e nevoie să se ocupe un specialist de asta.
Când este momentul să externalizezi promovarea pe social medi?
Este momentul să externalizezi promovarea pe social media atunci când nu reușești să-ți atingi obiectivele în timpul pe care-l ai la dispoziție. Mulți antreprenori vor să exploreze singuri această partea, dar, de cele mai multe ori, munca lor vine cu alte responsabilități și nu au timp să se ocupe de tot.
Social media e un instrument puternic pentru companiile mari și mici, așa că, dacă ai timp să creezi conținut, să menții o prezență online să fii activ online, ar trebui să iei în considerare externalizarea promovării pe social media.
Conștientizând puterea pe care o are social media în a-ți face brandul mai vizibil și a obține mai mulți clienți, e important să te gândești cum să faci asta fără să sacrifici timpul necesar pentru a-ți conduce afacerea.
A face marketing pe social media de unul singur îți consumă mult timp, iar cu o execuție slabă, s-ar putea să creezi o imagine nepotrivită business-ului tău în mediul online.
Programează un discovery call gratuit, în cadrul căruia vom discuta timp de 30 de minute despre cum te putem ajuta să generezi rezultate pentru afacerea ta din social media.